Trac Ticket #752 の行く末に期待

うまく行かないから,SVN 版を入手してみて,それでもうまく行かない.バグ報告されているかなと Trac を見てきた.

Platform: Windows 7 64bit Visual Studio 2010

Problem: the below failed when complied in Win32 Release, but works fine in Win32 Debug.

VideoCapture cap;
cap.open("sample.avi");// Crashed at here
...

I think this problem comes from ffmpeg220.dll because when i forced the project(ffmpeg220.dll) complied in _DEBUG, problem solved.

https://code.ros.org/trac/opencv/ticket/752

デバッグビルドでは問題ないけれど,リリースビルドだと失敗するというもの.私と同じ状態です.「Owned by: vp153」は,報告を受けて,彼が対応を開始したとみて良いのかな.